Hej igen Bloggen!



Ja detta ska väl bli min nystart på bloggandet, hoppas att jag ska ha lite mer tid till att göra iaf ett eller två inlägg per dag. Men det är ju inte ett löfte!

Ja i dag har båda jag och Neo haft en ganska hård dag, jag har inte kännt mig helt kry...Har haft världens huvudvärk och det har flimmrat framför ögonen och Neo har varit lite febrig (Pga tänderna) Så vi har mest vilat i dag. Men när Neo har varit vaken så har han varit på sitt "bästigaste" bushumör <3

Och som ni kan se så har han fått 4 tänder som han gärna visar upp <3
Underbara, Fina, Älskade barn. Du är mitt ALLT!

Men för ca 2,5 timma sen satt vi och myste framför barnprogram....


Men sen var vi trött och somnade gott på pappa <3


Så nu ska jag ta med min lilla underbara familj in i sovrummet och susa kudde
God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0