Lite om helgen och början på denna vecka!

Ja helgen blev väl ganska lyckad tycker jag trots att det blev lite för mycket, det började bra men slutade med att jag inte kommer i håg så mycket...Så mindre lyckat vill säga. Sen vaknar som varje gång efter en kort nattsömn med Ett sms som man knappt orkar läsa och ångest över om man gjort bort sig För mycket...Ett motto: "Men det man inte minns har man Kanske gjort..Men kan kanske inte riktigt stå för det"  Men här är lite bilder från i helgen:

Hemska Jag!


Emelie och Jag :D <3


Mimmi och Cillan


En till hemsk bild på mig, men här ser ni outfiten


Lite fler bilder....Bla Peter Holmberg, Tobias Pira Och Mimmi såklart!



Sen har vi Emma, Cillan, Mimmi och Palle                                 

Sen knasiga gänget

Detta var bara en liiite dal av vad vi hade för oss, kanske lägger jag ut fler någon annan dag!
*****************************************************************************************
I dag har jag haft storstädning, bus och lek med go<3at + badning:)
Sen när Kim kom hem tog han med sig Taimat <3 Han tänker på sin Flickvän som slitit heeela dagen :P
Nu ska jag mysa ner mig med mina två undrbaringar <3

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0