Typiskt...Eller vad ska man säga?

Vad ska man säga? Bra fråga men finns fan inget bra svar!
Det gjorde ont att få höra! Trodde ju på detta, trodde vi gjorde detta tillsammans i slutet? Tydligen hade jag sååå jäkla fel! Vet att det blev sagt...flera gånger men varför säga att man ändrat sig när man egentligen inte gjort det? Varför inte bara prata om det? Säga som det är? Fan! Alla dessa frågor jag nog aldrig kommer få svar på! Vill ifråga sätta men då kommer det bara fram fel!

Kommer jag någonsin känna likadant som då?
Är det fel av mig att ens tänka tanken på detta?
Är det kanske lika bra att försvinna? Kanska bara för ett tag? Förevigt?

Men man ska väl aldrig ge upp? Det finns ju något att tro på trotts allt!

Mitt lilla knytt tränar förfullt i min mage och det ger mig den energi jag behöver <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad har hänt ? <3

2011-05-18 @ 20:38:16
URL: http://aemaelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0