Dag 7 - Min dag ^^

Min dag börjar alltid innan Kims alarm börjar 8:00, jag vaknar alltid förtidigt:P Men då brukar jag mysa lite innan jag kliver upp.
Sen kliver jag upp och gör i ordning frukost åt oss, det är oftast havregrynsgröt och smörgås :D *Det klarar man sig bra på* Sen går Kim och gör sig i ordning och jag dukar av och ställer in i maskin. När Kim är klar ska han sticka till jobbet, innan han går kramas och myser vi lite och säger hej då!

Helt ensam igen! Då brukar jag ställa mig för att diska upp kastrullen och torka av diskbänken, sen brukar jag hänga ut täcket på balkongen så det får vädras ur. Sen bäddar jag sängen, efter det går jag och duschar och gör mig i ordning för dagens äventyr....Ja det är väl det vanliga, vissa dagar blir det städning direkt på morgonen också :)




Idag
har jag ganska fullt upp, för i dag blir det att följa med Mimmi Hedblom Wåhlén på Personalstrategen, då får jag träffa henne liiite så jag får skratta :D
Sen ska jag vidare på Ungmammegrupp kl:13:00
Sen blir det nog hem och städa upp här hemma! OCH beställa tvättid :)
Så nu ska jag ta och göra mig i ordning och ge mig i väg på dagens äventyr :P 


MimmiBus :)

Tjing*

Dag 08 – Min bästa vän
Dag 09 – Mina djur
Dag 10 – Min tro
Dag 11 – Det här önskar jag mig
Dag 12 – Vad är kärlek
Dag 13 – I min handväska
Dag 14 – Den här veckan
Dag 15 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 16 – Mina drömmar
Dag 17 – Min första kyss
Dag 18 – Mitt favorit minne
Dag 19 – Min favorit födelsedag
Dag 20 – Detta ångrar jag
Dag 21 – Den här månaden
Dag 22 – Ett ögonblick
Dag 23 – 10 Sanningar. om mig själv
Dag 24 – Det här får mig att må bättre
Dag 25 – Det här får mig att gråta
Dag 26 – Bloggar
Dag 27 – Mina rädslor
Dag 28 – Min favorit plats
Dag 29 – Det här saknar jag
Dag 30 – Vad jag tycker om världen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kunde ju valt bättre bild din lilla prupp ;p

2011-05-14 @ 04:16:25
URL: http://aloneisstrong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0