Dag 5 - Mina syskon

Jaa det var ett tag sen jag skrev men jag ska väl fortsätta med "mina dagar" och nu får det bli dag nummer 5;)+ lite om min dag!
Jag har 3 syskon, 2 hel och 1 halv syskon:) Och det är på pappas sida jag har halvsyster.


Therese Andersson, hon är älst och mitt halvsyskon. Hon är 25 år men ska fylla 26 den 2 Juni, bor i Gävle med sin pojkvänn Peter och dem verkar trivas jätte bra tillsammans :) Therese är medel lång, ganska långt mörkt hår, blå ögon och älskar att snurra på håret :P Är en snäll och omtänksam tjej...Vi träffas inte så mycket, men när vi väl gör det så är det skrattkalas till 100% Vet inte vad det är men jag blir alltid fnittrig just då. Älskar att shoppa och inreda.

Erik är min yngre bror, han har nyligen fyllt 18 *Mallig som han är* den 3 Mars. Han bor i Hudik där han går på Bromangymnasiet (Bygg) men när han är i Färila sover han hemma hos mamma och pappa :) För ca 3 månader träffade han en tjej som han är tillsammans med My heter hon, dom trivs väl bra ihop vad jag vet :) Erik är en lång och smal kille med mörkt kort hår, blåa ögon och älskar verkligen att diskutera. När Erik börjar diskutera ska han alltid ha rätt ;) Och när han ska förklara något så gör han det in i det minsta detalj och då menar jag verkligen in i det minsata detalj. Han älskar även sin moppe, den är det bästa han har! *Förutom att plåga mig förstås* Men annars är Erik en rolig filur som gillar att festa och vara med kompisar, det värsta han vet är att kapa och klyva ved *Och det är just säsong för det* fast han gillar väl egentligen inget som är jobbigt att utföra ;)

Emma är min lilla syster, hon är 9 år men ska fylla 10 den 3 Juli. Går på Färilaskola. Hon bor ihop med mamma och pappa förstås, hon gillar att sova hos mig om hon får chansen! Hon är ganska lång för sin ålder, lite små rund *Kramgo* halv långt ljust hår *Den enda i familjen som fortfarande är ljus* och blåa ögon. Hon älskar att vara ute och bada, vara med storasyster och cykla. På fritiden gillar Emma att vara med kompisar och spela spel både på dator och på PS2, när hon blir stor ska hon bli som mig :D <3 Emma är en tjej med ett stort hjärta och är för det mesta aldrig blyg, hon gillar inte trånga utrymmen och hatar att vara själv. <3


Ja det var lite om mina syskon, hoppas att jag fick med det mesta och bilder kommer :).... Nu ska jag fika lite sen ska jag skriva om min dag hittils :)

Tjing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0