Min dag

I dag har varit en toppen dag!

Jag började med att kliva upp och sen väckte jag Kim, morgontrött som han är var det lite svårt i morse:) Sen när jag skickat i väg honom på jobbet gick jag och plockade in i diskmaskin och bäddade sängen. När klockan var runt elva - tolv skrev Mimmi och frågade vad jag gjorde, vi bestämde ganska fort att jag skulle komma upp till henne att fika lite sen skulle vi gå ut i sooooolen :D Det var så varmt och skönt att jag bara gick i tunika och leggings <3

Vi satt ute i någon timma och stekte lite och pratade strunt, efter ett tag började vi få träsmak i rumpan så vi gick in och satte oss och pratade lite medans vi kikade runt på facebook. Vi hittade ett klipp som vi höll på att skratta i hjäl oss på, men efter det tyckte jag lite synd om bebisen som mamman skrämmde. Här kan ni kika på det ni med:
http://www.youtube.com/watch?v=N9oxmRT2YWw&feature=aso

Ja sen gick vi ut en sväng till innan jag gick hem för att laga lite mat, jag lagade ugnskorv och mos (Enkelt) men ganska gott. Jag var klar med maten tills min Kim skulle komma hem...Men han kom inte någon gång, först trodde jag att det hade hänt något men efter 25 minuters väntan kom han hem :P Vi åt lite sen tog vi en promenad runt kyrkskjön - Huur härligt som helst <3

Nu sitter jag här och har bloggat lite medans Kimus dukade fram fika sååå...nu ska jag nog fika lite sen ska vi hoppa in i duschen tillsammans :D Efter det blir det nog att mysa ner sig i sängen <3

Så jag säger väl Nattinatt ^^


En gren som Mimmi knäppte på :P

Vååår blommor
Vårblommor
En fanta flaska i knät på MimmiBus :D
Mimmi har knäppt på Fanta :P
Vi testade brillor - Här har vi en snygging!

Work it girl ;)

Elton john Wannabe :P

EweDog

Jag när vi provade masker på Delins

Mimmi dreglar efter någon/något? ;)

Snyggsko

Fler vårblommor

En Kotte :D

MimmiKnäpp har knäppt bilder :P


Fin dutten min :)

När vi gick ut och gick fick jag en bild på mitt troll :D

Fina bilder vid solnedgången <3






Kommentarer
Postat av: MimmiMus

Den där grenen vad ju så läcker :D

2011-04-16 @ 13:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0