Fredagsmys <3

I dag har jag tvättat hela dagen, sen kom mamma, Erik och Emma på besök och då fikade vi lite glass:) Sen for dom och hadlade och Emmis stannade med mig...För att få spela lite dator:P Efter någon timme ringer pappa och hör om jag är hemma för han tänkte åka ner och handla lite han med, och då gick jag upp på Ica för att handla till Fredagsmyset så skulle pappa hämta upp mig och skjutsa mig hem så jag slapp bära :) *Go pappa* Mimmi följde mig på Ica som sällskap :)

När jag hadlat klart åkte vi ner till mig och fikade lite, pappa hade köpt med bullar och 2 sorters kakor! *Mums*
Sen måsta dom fara hem för att äta så då gick jag ner och kikade till tvätten, sen kom Kimus hem och vi började laga mat! Vi lagade till Kotletter, potatis och beasås och det blev såå gott <3 Sen kikade vi på "Jiddra inte med zohan" den var kulig med hemskt pinsam :)

Vi såg inte riktigt klart på den för vi var lite trötta, så vi gick och la oss tidigt :)

Köttet vi åt- så mumsigt^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0