Dag 4 - Mina föräldrar

Mina föräldrar är som alla andra föräldrar fast.....Ne det är dom inte:P
Dom har något speciellt *Det tycker väl alla om sina egna föräldrar egentligen* Men för mig är dom ju speciella, och det finns ju både gott och ont i det ;) Men jag Älskar dom för den dom är <3

Min Pappa heter Mats och är 49 år, fast enligt honom själv är han bara 25. Han är ganska lång, kraftigt byggd, svart hår *Men har färgat silverslingor i det tror jag* Pappa jobbar som skogsmaskinist och har varit egen företagare innom det, han gillar verkligen skogen *Det är hans liv, efter familjen* Han älskar när hela familjen är samlad, han älskar när han får grilla och ta sig en öl....Och årstiderna spelar ingen roll egentligen men sommaren är ju bäst tycker han, trots att det kan vara alldeles för varmt vissa dagar. Musik är även en stor del av hans liv *Där ifrån har jag nog fått det* Han tycker om att pyssla med lite olika saker på fritiden, fixar egna lösningar på allt och då menar jag ALLT:P Det var väl det mesta om min pappa...Han är hemskt snäll och kärleksfull men....Har liite svårt att visa känslor men jag älskar honom ändå:P

Här är Pappa på semester på StensÖ


Min Mamma heter Maria och är 45 år, hon är nog också bara strax över 20 om man frågar henne ;)
Hon är normal lång, ganska långt kastanj färgat hår, lite små mullig är hon väl. Hon jobbar med äldre, både inom hemtjänst och på servicehus. Hon är utbildad inom både det och hotelloch resturang, skulle hon välja tror jag hon inte skulle jobba inom älderomsorgen, men hon trivs nu iaf! Mamma tycker nog också att det är super mysigt när hela familjen är samlad och sommaren är hennes älsklings årstid trots myggorna *Botemedel -Salubrin * Ja det var nog det mesta om min mamma, Älskar henne <3

Mamma på släktträffen - Ser inte så glad ut men lika fin för det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0