Dag 3 - Min Kärlek <3


Min kärlek heter Kim Flodberg :)

Jag minns det som det var i går när jag såg honom första gången, då var det se men icke röra ;) Jag var på en fest med Mimmi och Sofie, jag var nykter och fråga mig inte varför. Efter ett tag kom ett gäng med killar upp och vi hoppades förstås på att det skulle vara någon snygging som kom....Och det var det ju, Kim kom in och efter kom hans flickvänn och sa att "Han är upptagen bara så ni vet!" Sen gick hon och killarna blev kvar, efter ett tag gick även några fler från festen för att gå på krogen. Mimmi gick också, kanske ska nämna att detta var på cruisingen för ca 3 år sen och då var ju jag för ung att följa med ut! Men det gjorde ju inget :P Jag blev kvar där med Sofie och lite mer folk och jag hade med mig Sverigefärger och en sverigepenna som man kunnde måla på huden med....Efter ett tag var ju så många berusad och jag började måla på dem :P

När jag skulle måla på Honom blev det förstås pinsamt som vanligt, men även super roligt! Han började klaga på min penna att den gula färgen inte var gul utan grön..Så han fick tvätta bort åsså gjorde jag om den och då blev han väl nöjd tillslut :P Efter den festen såg jag Honom inte på nästan 2 år!

Så efter ca 2 år sågs vi på krogen någon gång kanske och små pratade lite men inget märkvärdigt, dansade lite. Efter en kväll med mycke dans och tok kom Han fram och frågade mig om mitt mobilnummer...Jag blev ganska stel och fick knappt fram något, meen det gjorde min älskade kusin Mimmi :P Hon sa: Du ska inte ha hennes nummer e! Efter det såg jag inte mycket av honom, men en dag hade jag fått ett meddelande på Facebook..Och det var från Honom :D Jag blev hur glad som helst, minns fortfarande vad han skrev och hur det pirrade varje gång i kroppen när vi skrev med varandra!

Efter någon vecka skrev jag mitt nummer till Honom, och som vanligt tänker man ju att ingen kommer höra av sig! Men det gjorde han en dag när jag och Mimmi var ute på en vild cykeltur, och jag skrek: Kim skrev till mig :O!! (Vi cyklade då ner för Delinsbacken kanske jag ska tillägga) Jag svarade och vi pratade någon dag...Efter det frågade jag om Han skulle ut på krogen den helgen och det skulle Han :D Vi bestämmde oss för att mötas på Stadt, det var typ bara jag och Sofie där från början...Men sen började det att komma folk och efter ca 1 timmes väntan kom Han, shiiiiit va jag var nervös! Han kom fram och sa Hej, sen gick han och beställde en drink och kom och satte sig brevid mig och jag och Sofie blev ju förstås fnittriga och skickade sms till varann:P (PINSAMT)

Senare den månaden träffades vi igen och han följde med upp på efterfest hos Palle, Han var hemskt blyg men efter ett tag fick jag ett sms där det stod: "Vill du följa med hem till mig sen? :$" Jag svarade att jag inte kunde lämna Sofie själv där...så jag följde honom till dörren och dääär......ohhh! Han kysste mig och sa att han hoppades på att jag skulle kunna komma ner lite senare på natten OCH det gjorde jag :D Jag sov över där, utan varken kudde eller täcke (Allergisk mot dun) och han deckade nästan på en gång:P

Dagen efter vaknade jag super tidigt och var kissis :P "Typiskt" Men Han vaknade inte fast dörren till toan pep som något annat larm :P Efter ca 1 timma plingade det som F''N på dörren, det var Tony (En kompis till Kim) det viste jag inte då...När jag sitter där på sängkanten och förväntar mig att någon ska komma in efter Kim skrikit "Tooooony!" Men istället för en människa kommer en bandyklubba upp bakom hörnet, sen börjar den slänga strumpor in i rummet :P Sen kommer Tony in och ser lite chockad  ut när det är en tjej som sitte på sängkanten, han började prata med Kim (Som då halvsov) och där satt jag som något annat fån och försökte få tag på mamma så hon kunde hämta mig! När jag gick fick jag knappt ett hej då av Kim, men under dagen fick jag iaf ett sms där det stod att han hoppades på att vi skulle ses igen och då var det ju nååågon som hoppade högt och typ sjöng hela dagen :P Så efter det fortsatte vi träffas i några månader utan att göra något speciellt, bara kika på film och pratade lite:) (Alltså inget sex på de första månaderna, och det tycket jag var ett stooort +) 

Men efter ett tag så började jag sova över lite då och då, och det ena ledde till det andra och jag stannade längra och längre på dagarna fast Han jobbade och jag städade lite osv senare så flyttade jag in i Hans 3a.
Efter ca 9 månader tillsammans bestämmde han sig för att flytta till en ny lägenhet och det gjorde vi tillsammans :) Så nu bor vi i en tvåa och trivs som fisken i vattnet (Som sagt)

Nu har vi varit tillsammans i 1 år, 1 månad och 10 dagar för att vara exakt :D
Vi har fått det toppen i våran nya lägenhet, vi trivs jätte bra ihop!
Vi väntar även vårt första barn tillsammans <3 Jag är i vecka 24 och det känns toppen för båda:)

Så nu ska jag väl sammanfatta hur mitt Livs kärlek är:
Kim är en underbar och helt unik person, jag är så himmla lycklig att han bestämde sig för att börja prata med mig *Big Smile* Han är inte lik någon annan jag träffat, förr när man haft ett förhållande har man ju kunnat tröttna eller helt enkelt blivit less om man var med varandra för mycket....Men den känslan finns absolut inte nu:)Vi har ett förhållade som jag alltid har letat efter, vi gör det mesta tillsammans. Skrattar,myser,lagar mat osv osv det är som ett förhållade utan grännser...Fan det går inte att beskriva i ord :P
Fast han är världens kanske största sömntuta ;)
Det känns som om vi är gjorda för varandra!

Jag Älskar verkligen allt med mitt troll <3 // Din förevigt!






Kommentarer
Postat av: Trollet

Hej min älskling.



Gud va mycket du hade skrivit om mig ;) Älskar dig också min sötnos!

2011-04-26 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0