Dag 2 - Om mig ^^

Jag heter Evelina och är 19 år, jag fyller på den bästa tiden på året JUNI :D
Jag bor i Ljusdal tillsammans med min pojkvän, Kim<3 Vi flyttade till en ny lägenhet i början på Januari och vi trivs här! Vi eller han bodde i en trea tidigare när vi träffades, men efter ett tag hittade han denna lägenhet och kände att det var värt att byta till en tvåa för att spara lite pengar + att vi fick en nystart tillsammans :P

Jag är en glad prick som kanske sticker ut lite som person, är ganska blyg men ändå inte =)
Det beror på tillfälle ;)
Jag är medellång, ganska nyligen har jag klippt av mitt älskade långa, mörkbruna hår..Nu är det pagefrisyr och gansk jätte rött. Har väl ett ansikte som är ganska runt tycker jag själv, är väl varken över eller underviktig så...ganska normalbyggd :P Ja det var väl lite hur jag ser ut, nu kanske jag ska berätta lite mer om min personlighet!

Jag är en tjen som verkligen ÄLSKAR att lyssna på musik, skulle nog inte klara mig länge utan det. Jag klär mig ganska normalt....Ibland ;) Tycker väldigt mycket om att ha korta kjolar/klänningar men inte alltid (Lite mer till fest kanske) annars klär jag mig i det jag tycker är skönt för just den dagen. Klackskor är en sak som jag verkligen, verkligen gillar <3 Jeans gillar jag a looot ;) Det kan vara allt från vanliga jeans till jeanskjol,skor osv :) Dem flesta smycken jag har på mig är i guld, ringar klocka halsband och örhängen men jag har också en fotkedja som är i silver som jag ALDRIG tar av mig... Fick den av Kim i födelsedags present när jag fylde 19. Sen har jag även ett långt halsband som också är i silver som jag använder för tillfället :) Så man kan säga att jag älskar guld men gillar även silver ;) (Låter verkligen som jag är en golddigger) -och det kanske stämmer liite ;)

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska berätta mer....Jag älskar att spendera tid med Kim, mina vänner och familj. Åker gärna och spenderar en helg vid stugan och bara koplar bort alla problem. Inte för att jag har speciellt mycke problem just nu men alla måsten försvinner när man kommer till stugan :) Så jag tycker både om att vara ute i naturen som att ha en mysig hemmakväll med film! Jag tycker verkligen om att ta promenader samt springturer, både för mig själv men gillar även att ha sällskap :)

Ja det var väl lite om mig...Mer om mig och mitt liv kommer i morgon "Thihi"
Kommer nog skriva lite om min dag, men det komnmer nog senare under dagen då jag har något att berätta om ;)

Tjingeling från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0