Dag 1 - Helt ny



Ja som ni säkert ser så är jag ny inom "bloggandet", men jag tänkte det kanske är en bra sak att göra för att få skriva av sig lite om vad som händer och sker i mitt "otroligt" händelse rika liv ;)

Det var Emelie <3 som fick mig att känna att jag skulle börja blogga, och jag tyckte det verkade som en bra idè.... Men när man ska börja från noll såhär är det ganska svårt att få det att låta bra :P

Just nu sitter jag bara hemma och lyssnar på min kille som spelar, är super trött så ska väl lägga mig nu snart var det tänkt. Men i morgon tänkte jag börja med att berätta lite om mig själv, så jag säger väl God natt och sov gott :)

Tack Emelie som hjälpte mig lite att komma igång <3


Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2011-04-13 @ 21:57:06
URL: http://aemaelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0